Open
Close

Ахтырская икона божией матери о чем просят. Ахтырская божья матерь молитва

Говорят, денег никогда не бывает много. Но не всегда количество денег зависит от того, много или мало вы работаете. Часто работяга живет от получки до получки, а бездельник купается в роскоши. Как же привлечь к себе деньги, как сделать, чтобы они не уходили сквозь пальцы?

Оказывается, помочь в этом может Луна . В какие-то лунные сутки следует проявлять деловую активность, а в какие-то лучше заняться творчеством или просто отдохнуть. А есть периоды, когда можно попросить у Луны богатство. И вы обязательно будете услышаны!

Вторые лунные сутки - время щедрости

Особенно важны для привлечения денег вторые лунные сутки . Именно в эти сутки рекомендуется проявить щедрость - подать милостыню, сделать подарок, дать деньги в долг. Все это будет возвращено вам сторицей. Если в этот день вы что-то потеряли, не расстраивайтесь - значит, эта вещь вам была не нужна.

Очень важно прислушиваться и приглядываться ко всему, что в этот день происходит вокруг вас. Полученная информация «сработает» на следующий лунный месяц. Возможно, какая-то фраза из случайно услышанного разговора или заголовок газеты, которую читает ваш сосед в метро, станут зацепками, которые подскажут, как можно увеличить довод.

Какую воду заряжать на деньги?

Именно во вторые лунные сутки рекомендуется провести ритуал - зарядить воду на привлечение энергии денег . Что для этого нужно? Прежде всего умение сосредоточиться. Освободитесь от посторонних мыслей, думайте только о том, что и для чего вы делаете. Ваша задача - запрограммировать воду на привлечение энергии денег , посторонние мысли вызовут помехи, которые помешают успешному проведению ритуала.

С какой водой работать? Лучше всего с той, которая не содержит в себе никакой информации. Эго талая вода. Наберите в небольшую эмалированную кастрюлю (лучше зеленую , так как зеленый - цвет достатка) воды (можно из-под крана, с последующей фильтрацией, или бутилированную) так, чтобы до краев оставалось несколько сантиметров Закройте кастрюлю крышкой, поставьте в морозилку и держите до тех пор, пока там не начнут образовываться льдинки. Эти льдинки нужно выбросить, воду перелить в другую емкость и замораживать теперь уже до конца. Когда вода превратится в лед, достаньте кастрюлю и ждите, когда лед сам растает. Такую воду полезно пить саму по себе.

Кстати, если там, где вы живете, есть родник или каком-то другой незагрязненный природный источник, лучше воспользоваться водой из него. Дождевую, морскую и минеральную воду брать нельзя. Приготовленную талую воду перелейте в неметаллическую тару и держите под крышкой подальше от телевизора и микроволновки.

Как же заряжать воду на деньги?

Дома, когда останетесь одни, поставьте сосуд с водой от себя на расстоянии около метра. Возьмите самую крупную банкноту, которая у вас есть, и сосредоточенно рассматривайте в течение нескольких минут. Обратите внимание на ее цвет , надписи, посмотрите на свет, обратите внимание на водяные знаки. При этом думайте о том, что скоро у вас будет много таких денежек. Теперь переведите взгляд на воду и представьте, что эта мысль превращается в светлый энергетический шарик в вашем мозгу. Медленно и глубоко вдохните, а затем так же медленно выдохните, представляя, как шарик вместе с выдохом достигает воды и растворяется в ней.

Вода заряжена. Пейте ее небольшими глоточками в течение недели, а затем зарядите новую порцию. Когда будете пить, старайтесь представлять, как вы наполняетесь энергией денег, энергией изобилия. Эту воду можно добавлять в любое питье и еду (не слишком горячие) - буквально по чайной ложечке.

Ахтырская икона Божией Матери

Ахтырская икона Божией Матери. Молитвы.

Ахтырская икона Божией Матери свое название получила от маленького городка в Харьковской губернии Ахтырка. В Ахтырке был построен храм в честь Покрова Пресвятой Богородицы. В начале восемнадцатого века в городе жил добродетельный и благочестивый священник Василий Данилов. Однажды летом возле своего дома отец Василий косил траву и вдруг увидел, как в высокой густой траве светилась необыкновенным светом икона, на которой была изображена Божия Матерь, которая молится перед Распятием.

Немного опередим события и скажем, что именно эта чудотворная икона стала называться Ахтырской иконой Божией Матери.

Отец Василий испытал благоговейный страх, опустился на колени и стал произносить молитвы Божией Матери, после чего взял икону и отнес ее к себе домой. Спустя некоторое время все стали понимать, что в той комнате, где находилась икона, никто не мог долго пробыть один. На любого человека в этой комнате нападал таинственный страх. Отец Василий решил обновить живопись иконы дал ее иконописцу Иоанну. Иоанн вдруг услышал голос, который повелел ему вернуть назад икону священнику.

Спустя три года снова отец Василий увидел исходящее сияние от иконы. Причем оно повторялось не единожды. Во сне в видении ему было дано указание, чтоб он обмыл икону и покрыл ее покрывалом. Проснувшись, отец Василий сразу же выполнил повеление. Отец Василий перелил воду, которой он обмыл икону, в сосуд и утром хотел вылить ее в реку. Но он не дождался утра и уснул. Во сне к нему второй раз явилась Божья Матерь и сказала, чтоб он не выливал эту воду, так как она будет исцелять людей от лихорадки.

Как раз у него дочь болела лихорадкой. Утром он напоил этой водой дочь и произошло чудо, она исцелилась. Так же большинство больных, испивши эту воду, так же вылечились.

После этого очень быстро начало распространяться известие о появлении новой чудотворной иконе. В 1743 году митрополит Антоний (Чер­нов­ский; 1742–1748), благословил расследование исцелений от чудотворной иконы. Были получены письменные подтверждения от очевидцев и донесение было доставлено в Синод.

26 ноября 1744 года императрица Елизавета Петровна повелела произвести еще одно расследование, спустя два года еще одно. Это расследование возглавили ар­хи­епи­скоп Чер­ни­гов­ский Ам­вро­сий (Дуб­не­вич; 1742–1750) и ар­хи­манд­рит Ки­е­во-Пе­чер­ской Лав­ры Ти­мо­фей (Щер­бат­ский; впо­след­ствии мит­ро­по­лит Ки­ев­ский).

Святейший Синод в 1751 году постановил новоявленную Ахтырскую икону почитать чудотворной.

По проекту архитектора Растрелли святитель Белгородский Иоасаф в Ахтырке заложил величественный собор. На его строительство две тысячи рублей внесла сама императрица Елизавета Петровна. 2 июля в 1766 году епископом Белгородским Порфирием (Крайский; 1763-1768) было установлено празднование в честь Ахтырской иконы. В 1768 году собор освятили в честь Покрова Пресвятой Богородицы.

Ежегодно, начиная с 1844 года, перед Днем Святой Троицы в субботу чудотворную икону торжественным ходом переносили из собора в Ах­тыр­ский Тро­иц­кий мо­на­стырь. Возвращение иконы обратно в Покровский собор осуществлялось в Неделю Всех святых.

Существует предание, что Петр Великий брал в Полтавский поход в 1709 году эту икону, т.е. еще до второго чудесного явления. Эта икона в 1917 году была утрачена.

На иконе изображена Богоматерь по пояс, которая молитвенно сложила на груди руки. Правее Богоматери распятие с Иисусом Христом. Эта икона считается покровительницей детей. Молятся перед ней о благополучном замужестве дочерей.

икона Божией Матери « АХТЫРСКАЯ »

Описание:
Ахтырская икона Божией Матери была обретена 2 июля 1739 года священником Покровской церкви Василием Даниловым в городке Ахтырка Харьковской губернии. Священник косил траву на своём огороде и вдруг увидел блистающую необыкновенным светом икону, на которой была изображена Божия Матерь, молящаяся перед Распятием. Священник в благоговейном страхе осенил себя крестным знамением и стал читать молитвы Пресвятой Богородице, а затем внёс икону в свой дом.

В течение трёх лет икона находилась в доме священника. Однажды в тонком сне он увидел Божию Матерь, повелевшую обретенную им икону очистить от пыли и омыть чистой водой. Священник поспешил отереть пыль с иконы и омыть её. Эту воду он собрал в сосуд с намерением поутру вылить в реку. Ночью во сне он увидел, что идёт к реке и несёт сосуд с водой, которой омыл икону, но на пути ему явилась Пресвятая Богородица и сказала: «Возвратись домой и храни эту воду, она будет исцелять всех страждущих лихорадкою».

У иерея Василия была дочь, давно страдавшая лихорадкой. Проснувшись, он дал ей попить этой воды, и дочь его выздоровела в то же мгновение. После этого все страдавшие лихорадкою стали приходить в дом священника и, как только пили воду от иконы, немедленно выздоравливали. По благословению молдавского митрополита Антония (Черновского) было проведено тщательное расследование чудесных исцелений. После получения письменных подтверждений очевидцев было составлено соответствующее донесение в Синод. Тщательно изученив Материалы о чудесах, истекаемых от Ахтырской иконы, Святейший Синод в 1751 году постановил почитать новоявленную Ахтырскую икону Божией Матери чудотворной.

В 1905 году во время отправки Ахтырской иконы на реставрацию в Санкт-Петербург образ Божией Матери при невыясненных обстоятельствах пропал. После революции икона Ахтырская икона Богородицы объявилась в Харбине в среде русских эмигрантов. Святой образ Божией Матери разделил участь русской эмиграции, побывал во многих странах, и, в конце концов, был передан владельцами Комитету русской православной молодёжи в Сан-Франциско. В настоящее время чудотворная Ахтырская икона Пресвятой Богородицы находится в ведении Русской Православной Церкви Заграницей.

___________________________________________

Пред иконой Пресвятой Богородицы «Ахтырская» молятся об исцелении от лихорадки и горячки, о благоустройстве детей в обществе, о покровительстве сиротам, в бедности и сиротстве.

Молитва Божией Матери перед Ея иконой, именуемой «Ахтырская»

О Преблагословенная и Многомилостивая Владычице мира! Се мы грешнии на святый образ Твой взирающе и на нем Тя в скорби и сострадании распятому за нас Христу Спасителю предстоящу видяще, усердно молим Тя известную о нас к Сыну Твоему молитвенницу: не остави нас в день испытания и скорби, но во искушениих и напастех нам бываемых огради нас всечестным покровом Твоим от враг видимых и невидимых и даждь нам силу, во еже всесовершенную и благую волю Творца и мира Владыки творити. Зриши бо, милостивая Заступнице наша, колико грехам всяческим подвержени есмы: не токмо бо волею согрешаем, но и неволею в многоразличныя прегрешения впадаем. Сего ради к Тебе державней устроительнице спасения христианскаго прибегаем и умиленно вопием: ум наш познанием Божественныя истины просвети, сердце наше теплотою христианския любви и спасительных желаний согревай, волю же нашу в нелицемерном заповедей Господних исполнении утверди. Ей, Госпоже Премилостивая, приникни с высоты небесныя к воздыханием и молитве нас грешных: исцели болезни недужных, умири сердца озлобленных, даждь терпение страждущим, внуши страх Божий обидящим, укрепи гонимыя за правду, сироты и вдовы защити, подаждь утешение плачущим, испроси прощение кающимся, демонскую же бурю страстей во грешных душах утиши и в сердцах чтущих Тя Христову кротость и любовь вкорени и духом милосердия и сострадания сия утверди: отпадшыя же от веры еретики и отступники к познанию истины направи и уста нечестивых, хулящих Святую Церковь и веру православную поносящих загради. Отшедшим от жития сего отцем и братиям и сестрам нашим, о Мати Божия, прощение грехов и предначатие блаженства вечнаго испроси. Егда же и нашея кончины час приближится, тогда убо, о Владычице, приими душу нашу и в сонме праведных сию упокой, идеже лици Ангел и святых угодник немолчно славословят державу и милость Отца и Сына и Святаго Духа и Твое матернее о нас предстательство и заступление, ныне и присно, и во веки веков. Аминь.

Тропарь Пресвятой Богородице перед Ея иконой, именуемой «Ахтырская»

Тропарь, глас 4
Преблагословенная Дево, Богородительнице Чистая, у Креста Сына Твоего и Бога нашего предстоящи, скорбь велию претерпела еси и благодать от Него прияла еси сущия в скорбех утешати. Темже на пречистый образ Твой благоговейно взирающе и изображенную Тя на нем пред Крестом Спаса нашего видяще, умиленно к Тебе вопием: Заступнице усердная, благая и милостивая! Ускори избавити ны от всякия скорби, нужды и болезни и спаси души наша, да Тя со благодарением славим во веки.

Акафист Пресвятой Богородице перед Ея иконой, именуемой «Ахтырская»

Кондак 1
Избранней от всех родов Божией Матери и Царице, предивно цельбоносную икону Свою явившей, на нейже у Креста Христова стоящую Заступницу нашу видяще, похвальное Той возглашаем пение: Ты же, Госпоже Всемилостивая, яко имущая милосердие неизреченное, теплым Твоим предстательством и заступлением от всяких нас бед и недугов свобождай, во умилении Тебе зовущих: Радуйся, Благодатная, непрестанно за нас Христу молящаяся.

Икос 1
Ангелов Царице и всея твари Владычице, Пречистая Дево Богородице, егда у Креста возлюбленнаго Сына Твоего предстояла еси, Того страдания, нас ради претерпенная, зрящи, тогда сердцем люте уязвлялася еси: воистину оружие скорбное пройде душу Твою. Темже и мы, многоболезненное Твое у Креста предстояние, на иконе изображенное, видящи, сице вопити Тебе дерзаем: Радуйся, Отца Безначальнаго Невесто Прекрасная; Радуйся, Сына Предвечнаго Родительнице неискусобрачная. Радуйся, Духа Святаго Палато непорочная; Радуйся Троице Живоначальныя Таиннице Божественная. Радуйся, ангельских воинств удивление; Радуйся, рода человеческаго возвышение. Радуйся, воспеваемая от Херувим; Радуйся велегласно славимая от Серафим. Радуйся, радость неизреченную в нетленнем рождестве Сына Твоего приявшая; Радуйся, скорбь велию Того в смерти крестней претерпевшая. Радуйся, Благодать, во еже скорбныя утешати, от Него приявшая; Радуйся, радость милосердаго Твоего заступления всему миру даровавшая. Радуйся, Благодатная, непрестанно за нас Христу молящаяся.

Кондак 2
Видев Тя, Богородительнице Чистая, на Кресте пригвожденный Сын Твой и Бог у Креста Его предстоящу и болезненному Тому состраждущу, возлюбленному ученику Своему Иоанну Тя в Матерь нарече и сим весь род христианский Тебе усынови, да одет воистину Мати всем скорбящим, Сына Твоего Христа Бога призывающим и поющим Ему: Аллилуиа.

Икос 2
Разума неразуменна вольнаго Христова страдания не разумеша богоубийцы иудее и Тебе, Богоневеста, горце обезчадиша, мы же Тя, у Креста Сына Твоего и Господа на иконе изображенную, видяще, тепле веруем. яко скорбныя гласы молитвенник Твоих приемеши и того ради благодарне глаголем: Радуйся, о Христе Спасителе нашем и нам Благая Мати; Радуйся, всех нас в скорбный час страстей Его усыновившая. Радуйся, нас сирых и безпомощных Твоею Матернею любовию не оставляющая; Радуйся милосердным ухом Твоим к нам приникающая. Радуйся, крест скорбных испытаний сама добльственно понесшая; Радуйся, Твоим сострастием и нам несение Его облегчающая. Радуйся, в земней юдоли скорбей несумненная наша Надежда и Утешение; Радуйся, в будущем веце всех верных Радость и Защищение. Радуйся, страхом смерти и суда Божия спящия совести пробуждающая; Радуйся, коснеющая во гресех к покаянию спасительному приводящая. Радуйся, из рова погибельного отчаянныя похищающая; Радуйся, в светлыя обители покоя вечнаго труждающихся возводящая. Радуйся, Благодатная, непрестанно за нас Христу молящаяся.

Кондак 3
Силою Божиею чрез святыя иконы Твоя являемою спасати нас не престаеши, Всеблагая Владычице: тако и зде в малороссийстем граде нашем великия чудеса светоносным явлением многоцелебного образа Твоего показала еси: емуже поклоняющеся с любовию, вопием Христу Богу: Аллилуиа.

Икос 3
Имущи матернее попечение о людех Честною Кровию Сына Твоего искушенных, Госпоже Пресвятая, благодатную икону Твою в былии травнем смиренномудрому иерею Даниилу явити благоволила еси и сию светоносным сиянием и чудесы многими прославила еси, да вси вернии похвальными песньми Тебе взывают: Радуйся, многотекущий источник милости Божией нам даровавшая; Радуйся, залог Твоего матерняго о нас попечения пречудно преподавшая. Радуйся, иерею благоговейному в травнем злаце икону Твою святую явившая; Радуйся, солнцеподобными лучами тую озарившая. Радуйся, наш малый град чудесы великими прославльшая; Радуйся, незнамое дотоле имя его всем верным известно сотво¬рившая. Радуйся, всю Церковь Российскую явлением иконы Твоея духовно возвеселившая; Радуйся, всю страну нашу по-кровом Твоим святым осенившая. Радуйся, верным исцеления от иконы Твоея подающая; Радуйся, неверныя чудесы Твоими посрамляющая. Радуйся, скоропослушно молитвам смиренным внемлющая; Радуйся, скорбная воздыхания страждущих и печалию угнетенных незримо утоляющая. Радуйся, Благодатная, непрестанно за нас Христу молящаяся.

Кондак 4
Буря недоумения смути Даниила иерея святую икону Твою обретшаго, обаче со страхом молебно к Тебе возопи, да будеши ему в животе помощница, в час смертный Заступница: сему убо и мы подражающе, таяжде моления Тебе, Мати Божия возносити дерзаем, Владычице же живота и смерти, Христу Богу зовем: Аллилуиа.

Икос 4
Слышав иерей Даниил во сне повеление Твое, Пречистая Дева, да омыет водою лик Твой Святый на иконе и да украсит сию благолепно, потщася волю Твою благоговейно исполнити, Тебе же Своим милосердием неизреченным его взыскавшей, благодарственно вопияше: Радуйся, Мати Господа Вышняго; Радуйся, яко Господь присно с Тобою пребывает. Радуйся, небес Похвало и земли Заступление; Радуйся рода христианскаго непрестанное пение. Радуйся, любящая смиренныя сердцем; Радуйся, богатящая нищия духом. Радуйся, избранныя рабы своя благодатно посещающая; Радуйся в сонних видениих волю Свою им открывающая. Радуйся, светлостию иконы Твоея мрак грехов прогоняющая; Радуйся знаменми и чудесы от нея источаемыми в православной вере всех утверждающая. Радуйся, верным Путеводительнице ко спасению; Радуйся, кающимся Утешительнице и упование. Радуйся, Благодатная, непрестанно за нас Христу молящаяся.

Кондак 5
Боготечная звезда, святая и чудотворная икона Твоя, Владычице, явися, дивным сиянием храмину смиренномудраго иерея Даниила озарившая, целебную Силу прияти сподобися: темже люди с верою сию поюще и тою окропляеми врачевство благодатное получила и хвалу Богу сице воспеша: Аллилуиа.

Икос 5
Видев иерей Даниил в соннем видении Тя, Владычице, во образе Невесты прекрасныя явльшуюся и от омытия иконы Твоея воду слиянную недужным вкушати повелевша, позна Тя, Преблагословенная Дево, Целительницу благодатную и, тою водою болящую исцелив, во умилении сердца вопияше Тебе: Радуйся в недузех страждущих врачевство благодатное; Радуйся, болезней многолетних исцеление скорое и совершенное. Радуйся, единым прикосновением к иконе Твоей святей здравие недугующим подающая; Радуйся, водою и елеем, от нея освященным, смертные болящие возставляющая. Радуйся, пред Сыном Твоим и Богом дерзновенная наша Предстательнице; Радуйся, гнев Его праведно на нас движимый на милость преклоняющая. Радуйся, скорбию сокрушенных Утешительнице; Радуйся, печалию удрученных Ободрительнице. Радуйся, Радосте наша пресвятая; Радуйся, Отрадо наша неизглаголанная. Радуйся, премилосердая требующим Помощнице; Радуйся, рода христианскаго неусыпающая Попечительнице. Радуйся, Благодатная, непрестанно за нас Христу молящаяся.

Кондак 6
Проповедник чудес, от иконы Твоея явленных, иерей Даниил явися егда целебный Твой образ, Владычице, в храм Божий принесе и благоговейно постави, да всеми видим пребывает и, аки залог благодатный Твоего к людям благоволения, почитается, о немже радующиеся, яко о сокровище Богом даннем, зовем дароподателю Христу: Аллилуиа.

Икос 6
Светом многоразличных чудес святую икону Твою, Богомати, прославити и обретшаго ю, яко избранника своего знаменовавши, сего путем скорбных лишений и напастей к блаженству райскому возвела еси, егоже и нас сподоби, Госпоже Всемилостивая, с верою и любовию Тебе взывающих: Радуйся, поборников веры и благочестия к чертогам Отца Небеснаго приводящая; Радуйся, надеждою благ вечных скудость благ временных восполняющая. Радуйся, слезами горести и лишений нечистоту греховную омывающая; Радуйся, попущением земных скорбей путь к радостям райским открывающая. Радуйся, кроткия духом во уповании на Тя утверждающая; Радуйся, гонимым за правду Царствие Небесное уготовляющая. Радуйся, иконою Твоею святою преславно чудодействующая; Радуйся, дивныя знамения тою совершающая. Радуйся, служителей Церкви Христовой благодатная Помощнице; Радуйся, иереев благоговейных богомудрая Наставнице. Радуйся, веры православныя утверждение; Радуйся, рода христианскаго возвышение. Радуйся, Благодатная, непрестанно за нас Христу молящаяся.

Кондак 7
Хотящи паче прославити икону Твою святую, Богомати, и богатыя милости от нея людем низпослати, некия жены пред-смертную мольбу о дщерех ея иконою Твоею вознесенную, див¬но услышала еси и, благочес¬тивейшей царице Елисавете во сне явившися, осиротелыя отро¬ковицы воспитати той повелела еси, яже до конца живота своего Твою милость памятующе, Всевышнему Отцу сирот благодарственно воспеваем: Аллилуиа.

Икос 7
Дивное повеление Твое исполняющи, благочестивейшая царица обе юные отроковицы со тщанием воспита и сама на поклонение чудотворному Твоему образу прийти потщася, идеже храм благолепен соорудити повеле, в немже ныне предстояще, благоговейно вопием Ти:
Радуйся, безматерних сирот незримая Воспитательнице; Радуйся юных и безпомощных дев благосердная Попечительнице. Радуйся, матернею любовию Твоею всяк возраст верных объемлющая; Радуйся, во благих усердныя молитвы исполняющая. Радуйся, царства российскаго благодатное утверждение; Радуйся, церкве святыя благолепное украшение. Радуйся, Царице Небесная, от цариц земных благоговейное приемшая поклонение; Радуйся, благолепный храм аки жертву приятную, Тебе принесенну, благословившая. Радуйся, в нем милостиво молитвы верных приемлющая; Радуйся, чудеса многими его святившая. Радуйся во храме земнем неизреченную красоту храма небеснаго показующая; Радуйся, молебные гласы земных с гласом сил небесных сое-диняющая. Радуйся, Благодатная, непрестанно за нас Христу молящаяся.

Кондак 8
Странницы есмы и пришельцы на земли сей, скорбей и болезней исполненней, прелестьми мира сего и наветы духа злобы искушаеми: в Тебе же, Мати Божия, неисчерпаемый источник благодатных дарований обретающе и Небеснаго отечества, достигнути уповаем, взывающе совершителю нашего спасения Христу Господу: Аллилуиа.

Икос 8
Весь мир преблагословенное имя Твое, Богородице, славит и Твоего Божественнаго лика изображение чтит благоговейно, имже предивная чудеса во вселенней совершаеши. Темже и мы чудотворную икону Твою, Богомати, яко солнце лучами чудес сияющую, видяще, со умилением Тебе взываем: Радуйся, яко от востока и до запада имя Твое ублажается; Радуйся яко вси роди благоговейно Тя величают. Радуйся, Православную Россию паче иных стран возлюбившая; Радуйся, чудотворными иконами Твоими сию обогатившая. Радуйся, сиянием чудес Твоих мрак ересей и расколов прогоняющая; Радуйся, богатыми милостыни Твоими неверныя к вере приводящая. Радуйся, ревнителей веры Христовой многопопечительная Наставнице; Радуйся, отпадающих от нея грозная Обличительнице. Радуйся, ищущих Христова просвещения светом Боговедения озаряющая; Радуйся, хулителей веры православныя в пучину томления душевнаго ввергающая. Радуйся, надежду имущих на Тя николиже оставляющая; Радуйся, моления верных присно исполняющая. Радуйся, Благодатная, непрестанно за нас Христу молящаяся.

Кондак 9
Вся ангельская воинства служат Тебе, Владычице Мира пре-вознесенну в Сионе Небеснем Тя созерцающе, и неземными похвалами чествуют Тя с любовию, единому же прославившему Тя Богу немолчно взывают: Аллилуиа.

Икос 9
Витийство человеческое не может достойно прославити Тя, Мати Господа вышних сил: изумевают бо и умы ангельскии пети Тя, Богородице, обаче мы, грешнии благодарне Тя чтуще, сицевыя песни, аки детей лепетание, Тебе приносити дерзаем: Радуйся, Лествице, небо и землю соединившая; Радуйся, Стамно, благодати Божия преисполненная. Радуйся, Бога Слова в плоть земнородных облекшая; Радуйся, дольнему миру Христа Спасителя породившая. Радуйся, именем Матере Божия возвеличенная; Радуйся, превыше небес вознесенная. Радуйся, пред Неюже силы ада и тьмы трепещут; Радуйся, Юже светлии лици небесных сил славословят непрестанно. Радуйся, святых храмов благодатное освящение; Радуйся, иноческих обителей покров и снабдение. Радуйся, христианских жилищ благодатное охранение; Радуйся, всего мира освящение. Радуйся, Благодатная, непрестанно за нас Христу молящаяся.

Кондак 10
Спастися всем верным желающи, обильно на вся притекающия к Тебе, Богородице Дево, дары Твоея благодатныя помощи изливаеши и Твоим матерним покровом от козней и ловления диавольскаго всяк возраст ограждаеши верно вопиющих Богу: Аллилуиа.

Икос 10
Стена еси девам, Преблагословенная Дево, и всем верным от враг видимых и невидимых Покров и Защищение. Темже помощь Твою благую от святаго образа Твоего являти нам и доднесь не престаеши, к немуже припадающе, умильно взываем Тебе: Радуйся, домы наша иконою Твоею благословляющая; Радуйся, нивы и пажити наша осенением ея освящающая. Радуйся, возвеянием добрых ветров и росою благовременных дождей земли плодородие дарующая; Радуйся, всю тварь от щедрот Сына Твоего обильно питающая. Радуйся, грады и веси наша от смертоносныя язвы спасающая; Радуйся, в годину бедствий на помощь к нам ускоряющая. Радуйся, яко Твоя матерняя молитва много может к благосердию Владыки; Радуйся, яко Твоим предстательством от прощения за грехи наша бываемаго освобождаемся. Радуйся, от жития временнаго отходящих державная Заступнице; Радуйся, в грозный час смертный верным изрядная Пособнице. Радуйся, ключу Царствия Христова; Радуйся, двере райская. Радуйся, Благодатная, непрестанно за нас Христу молящаяся.

Кондак 11
Пение благодарственное приносим Ти, Владычице Пречистая, яко многоцелебный Твой образ нам даровала еси, на немже плачущую Тя зрим со умилением: убо и наше окаменелое в беззакониих сердце, слезами умиления напои обильно, о Всеблагая, да, ими от скверны греховныя очистившеся, сподобимся пети со святыми Царю Славы, Христу Богу: Аллилуиа.

Икос 11
Светоносная лампада, елеем милости преисполненная, явилася еси в Церкви Христовой, Владычице, вся концы земли светом истиннаго Боговедения просвещающая и к блаженству вечному приводящая зовущих Ти таковая: Радуйся, суемудрие противников веры Христовы посрамляющая; Радуйся, чистоту догматов Пра-вославия чудесы Твоими охраняющая. Радуйся, заблуждшим от пути праваго Путеводительнице ко спа¬сению; Радуйся, во прегрешения тяжкая впавшим Пособнице к покаянию и исправлению. Радуйся, в сердца закоснелых грешников светлый луч надежды на прощение Божие вселяющая; Радуйся, тем от отчаяния и вечныя гибели души их спасающая. Радуйся, благовестником учения Христова всегдашняя По¬мощнице; Радуйся, проповедником Царства Божия Богоглаголивая Споспешнице. Радуйся, молитвы верных к престолу Небеснаго Царя возносящая; Радуйся, и Сама пред Сыном Твоим и Богом всегда о нас молящаяся. Радуйся, мира Заступнице; Радуйся, милости и щедрот неоскудевающий Источниче. Радуйся, Благодатная, непрестанно за нас Христу молящаяся.

Кондак 12
Благодати залог, многоцелебный образ Твой даровала еси нам,. Владычице, к немуже притекающие, прилежно молимся Тебе: приими, Госпоже Всеблагая, пред сим чудодейственным образом приносимое Тебе поклонение и в напастех наших помощь и защиту нам подаждь, да выну вопием даровавшему Тебе толикую силу благодати Христу Богу: Аллилуиа.

Икос 12
Поюще Твоя чудеса, Богомати Пречистая, проповедуем Твою к христианскому роду милость: се бо и многажды дивная знамения милосердия Твоего, от многоцелебнаго образа Твоего являемая, зде видехом, яже разум наш бренный превосходят и токмо верою постигается, верных же вопити Тебе подвизают: Радуйся, образ Твой честный во утешение и освящение нам даровавшая; Радуйся, сим милость многу людем Твоим явльшая и присно являющая. Радуйся, неоскудный источник помощи и исцелений в нем открывающая; Радуйся, молитвы усердно пред Ним возносимыя, благоутробне приемлющая. Радуйся, о том освященному собору Церкве Российския усты раб Твоих поведавшая; Радуйся, граду нашему милосердие Твое иконы явлением запечатлевшая. Радуйся, крестному поклонению ею нас научающая; Радуйся, силу спасительную распятия Христова на ней показующая. Радуйся, руце Твои в помощь нам простирающая; Радуйся, всем верным двери милосердия Божия отверзающая. Радуйся, Судию праведнаго о нас умоляющая; Радуйся, Царствия Небеснаго верныя сподобляющая. Радуйся, Благодатная, непрестанно за нас Христу молящаяся.

Кондак 13
О Всепетая Мати, Сладчайшаго Господа нашего Иисуса Христа нетленно рождшая и спасительным страданием Его многоболезненно спострадавшая, приими милостиво сие малое моление наше, пред многоцелебным Твоим образом с любовию Тебе приносимое, и всемощным Твоим предстательством и заступлением избави нас от временныя напасти и муки вечныя, да сподобимся, по кончине жития нашего, со всеми святыми взывати Спасителю Богу: Аллилуиа.

(Этот кондак читается трижды, затем икос 1 и кондак 1)

_________________________________________________

Также читайте у нас на сайте:

Земная жизнь Богородицы - Описание жизни, рождества, успения Божией Матери.

Явления Богородицы - О чудесных явлениях БогоМатери.

- Собрание некоторой Православной литературы.

Православие и оккультизм - Взгляд Православия на гадания, экстрасенсорику, сглаз, порчу, йогу и подобные "духовные" практики.

Суеверия - Описание некоторых суеверий.

__________________________________________________

http://pravkurs.ru/ - Православный интернет курс дистанционного обучения . Рекомендуем пройти этот курс всем начинающим Православным Христианам. Обучение через интернет проходит два раза в год, запишитесь на следующие курсы сегодня!

ОБ ИКОНЕ

Ахтырскую икону Пресвятой Богородицы невозможно спутать с какой-либо другой иконой. На ней мы видим поясное изображение Богородицы, молитвенно сложившей руки перед Крестом с распятым Господом Иисусом Христом.

Иконография образа сложилась от указующих на Нее ветхозаветных пророчеств и предсказаний об Ее особой "уготованности", "очищенности" от "чрева матери", переложенные сирийским богословом IVв. Ефремом Сириным. Задолго до рождения Христа Ей было дано видение о том, что Она станет Матерью Сына Божия, который пострадает за грехи людские. И Она жила всю дальнейшую жизнь, зная об этой судьбе Своего Сына. Жила без ропота, полностью доверяя и повинуясь воле Божией. "Се Раба Господня". Это предзнаменование легло в основу иконографии данного образа, в котором воплощена идея великого начала и, одновременно, предречен великий конец - "альфа и омега", - у порога которого стояла юная Дева Мария. В древности по сторонам престола - священного средоточия любого храма, соединившего представление о смерти Христа и Его царственной славе, - на особых подставках ставили выносную икону Богоматери и деревянный крест с Распятием. Непосредственное присутствие образа Богородицы у трапезы, где совершается пресуществление Святых Даров в Тело и Кровь Христа, - имело глубокий смысл, постоянно напоминая об истине воплощения Бога и предстательства перед Ним Его Матери, просящей за весь род человеческий.

Чудесное явление Ахтырской иконы Божией Матери произошло 2 июля 1739 года, о чем свидетельствует надпись под изображением Богородицы, разделенная двуглавым орлом. Такая самобытная иконография говорит о признании чудотворного образа "государями всероссийскими" и одновременно - это знак Торжества Православия.

В первой половине XVIII века в городе Ахтырка Харьковской губернии (ныне Сумская область) была ветхая деревянная церковь во имя Покрова Пресвятой Богородицы, служителем которой был благочестивый и добродетельный священник Василий Данилов (в службе он называется иереем Даниилом) "муж благоговейный, простой и кроткой жизни". Ему было суждено обрести чудотворную икону и стать первым свидетелем Ее явления. В летописях сообщается о том, что, выйдя во двор своего дома, густо поросшего дикой ромашкой, и пару раз ударив новой косой, священник увидел стоящую в траве икону, от которой исходило необыкновенное сияние, "... и сотворив на себя крестное знамение начал читать пришедший ему на память кондак празднеству Рождества Богородицы". Потом он с благоговением принял икону и, никому ничего не сказав, отнес ее к себе в дом. Здесь она стояла 3 года. Было замечено, что на человека, находившего в одиночестве в комнате, где стояла икона, нападал непонятный страх, и он невольно выбегал из комнаты.

В октябре 1742 года, через три года со дня принесения иконы в дом, в праздник Покрова, священник вошел в комнату, где была икона, и был поражен необычайным светом от иконы. Это стало часто повторяться, но священник благоговейно молился и никому об этом не говорил. Однажды в легком сне священник увидел Богоматерь и услышал ее повеление очистить от пыли и омыть чистою водою обретенную им икону. Священник, пробудившись ото сна, тотчас же исполнил это и собрал воду в сосуде, чтобы поутру отнести в реку. Вскоре, снова заснув, он увидел второй необыкновенный сон. Снилось ему, будто он идет к реке, чтобы вылить в нее воду, оставшуюся после омовения иконы. А навстречу ему идет в образе Прекрасной Девы Сама Богоматерь и говорит: "Куда несешь ты воду? Вернись с нею домой и храни ее, она будет страждущих исцелять от лихорадки". У священника же была дочь, давно болевшая лихорадкою. Проснувшись, он дал ей пить этой воды, и дочь сразу выздоровела. С этого времени о. Даниил, по велению Богородицы, явившейся ему во сне, перестал скрывать этот чудотворный образ.

Священник поручил иконописцу Иоанну закрасить повреждения на иконе. Зная о чудесных исцелениях, иконописец омыл икону водою и напоил ею сына, страдавшего от лихорадки. Мальчик выздоровел. Иконописец готовился к началу работы, но ночью услышал исходящий от иконы голос: "Встань! Наступило время отнести икону туда, откуда ты ее взял. Исправить ее ты не можешь". Иконописец до утра молился перед иконой, а рано утром отнес ее о.Василию, который, убедившись в её чудотворной силе, поставил её в Покровском храме, после чего страдавшие лихорадкою стали молитвенно прибегать к этой иконе и во множестве получали чудесное исцеление.

Известие о новой чудотворной иконе быстро распространилось. По благословению Молдавского митрополита Антония (Черновского; 1742-1748), в 1743 году было произведено расследование чудесных исцелений. После получения письменных подтверждений очевидцев было составлено донесение в Синод. По повелению императрицы Елизаветы Петровны от 26 ноября 1744 года было произведено новое расследование, а затем, в 1746 году,- еще одно, которое возглавили архиепископ Черниговский Амвросий (Дубневич; 1742-1750) и архимандрит Киево-Печерской Лавры Тимофей (Щербатский; впоследствии митрополит Киевский). Приезжавшие в Ахтырку следователи вызывали всех лиц, испытавших на себе проявления благодатной силы иконы. Показания давались под присягой. Прославлению иконы способствовало и следующее обстоятельство.

В 1748 г. в Ахтырке остановилась больная вдова генерала барона Вейделя с двумя малолетними дочерьми. Баронесса горячо молилась пред иконою Богородицы об исцелении. Ночью она увидела во сне Владычицу, которая сказала: "Напрасно просишь ты об исцелении. Тебя ждет смерть. Поспеши раздать по церквам и нуждающимся все твое имение. Это полезно будет для твоей души." "Но как же дети?" "Не заботься о них", - отвечала Богородица. "Я буду всегдашнею их Покровительницею. А ты готовься к смерти, так как умрешь через пять дней, и раздай свое имущество по церквам и нищим, чтоб они молились о тебе". Больная утром стала спешно раздавать имущество. Через 5 дней она действительно умерла. Весть обо всем этом дошла до императрицы, и Елизавета Петровна взяла сирот ко двору, воспитала их и выдала замуж одну за графа Панина, другую за графа Чернышова. Обе они до смерти делали щедрые вклады в собор, где пребывала икона.

В 1751 году Святейший Синод, закончив продолжительное "следствие о чудесах святой иконы", постановил почитать Ахтырскую икону как чудотворную. В 1768 году на пожертвование императрицы Елизаветы на месте явления иконы был построен каменный Покровский собор (заложен по указу императрицы в 1753 г.; архитектор Ф. Б. Растрелли), в котором икона находилась вплоть до её похищения в 1903 году (по другим данным: в 1905 г) во время отправления на реставрацию в Санкт-Петербург. Забыли, что Богородица запретила исправлять икону!

Впоследствии, святая икона оказалась неведомыми путями в Харбине и была приобретена С. А. Степановым. По свидетельству харбинского протоиерея Н. Труфанова, который неоднократно прикладывался к Ахтырской иконе в Ахтырке, икона приобретенная Степановым была той самой чудотворной Ахтырской иконой. В 1950-х годах сын Степанова вывез икону в Бразилию, а затем в Сан-Франциско, где он ее передал Комитету Русской Православной молодёжи как благословение.

В 1975 году сведения о том, что утраченная Ахтырская икона находится в Сан-Франциско (США) достигли СССР, откуда в 1995 году митрополит Харьковский Никодим (Руснак) привез список с иконы и передал его в Ахтырский Покровский собор. В связи с этим событием был возобновлён крестный ход на третий день после Дня Святой Троицы со списком иконы на место Ахтырского во имя Святой Троицы монастыря. Ход этот совершался с 1844 года в субботу Пятидесятницы, а обратно икона переносилась в праздник Всех святых. В настоящее время Ахтырская икона находится в ведении архиепископа Иллариона Сиднейского.

С Ахтырской иконы, почитавшейся как целительница от многих болезней, был сделан ряд списков. Один из таких списков, также прославившихся исцелениями и чудесами, находится в Ахтырском соборе г.Орла, построенном в благодарность за исцеление по молитве перед иконой орловского купца Константина Семеновича Пастухова, происшедшее в 1773 году, вскоре после прославления иконы. Таким образом, это один из первых по времени списков с чудотворной иконы. Ряд списков распространен на юге России, в Харьковской епархии. Известны, также, почитаемые списки Ахтырской иконы в храме "Николы Явленного" и в главном приделе храма Воскресения Словущего (ап. Филиппа) на Арбате в Москве, в Козельске в Вознесенской церкви. Ахтырская икона Божией Матери, именуемая "Самарская", - главная святыня Самарского Пустынно-Николаевского мужского монастыря.

Пред этой иконой молятся о благополучном замужестве дочерей, об исцелении от разных болезней, она также считается покровительницей детей.

Тропарь, глас 4

Преблагословенная Дево Богородице чистая, у креста Сына Твоего и Бога нашего предстоящи, скорбь велию претерпела еси и благодать от Него прияла еси сущия в скорбех утешати. Темже на пречистый образ Твой благоговейно взирающе и изображенную Тя на нем пред Крестом Спаса нашего видяще, умиленно к Тебе вопием: Заступнице усердная, благая и милостивая! Ускори избавити ны от всякия скорби, нужды и болезни и спаси души наша, да Тя со благодарением славим во веки.

Кондак, глас 8

Притецем, вернии, к благодатному милостей и щедрот источнику, чудотворному Пречистыя Девы образу; сей бо нам свыше даровася, душам и телесем во спасение, емуже покланяющеся с любовию, возопием к Богородице: о всепетая Мати, о Царице всемилостивая, покрый и соблюди нас от всякаго зла Твоим к Богу Матерним предстательством.

Величание

Величаем Тя, Пресвятая Дево, богоизбранная Отроковице, и чтим образ Твой святый, имже точиши исцеления всем с верою притекающим.

Канон Богородицы в честь иконы Ея "Ахтырская". Глас 4.

Песнь 1

Ирмос: Отверзу уста моя, и наполнятся Духа, и слово отрыгну Царице Матери, и явлюся, светло торжествуя, и воспою, радуяся, Тоя чудеса.

Даждь нам слово, Слове Божий, Иисусе Всеблагий, воспети радостное явление иконы рождшия Тя Богоневесты и преславная Тоя чудеса, в нихже сила Твоя Божественная славно прославися.

О, предивнаго Твоего чудесе, Владычице, и многаго милосердия к людем: се бо икону Твою честную в былии травном солнцеподобным сиянием иерею благоговейну являеши днесь и исцелений множество от Нея источаеши недужным, яко Всемилостивая.

Ты, о Богомати, рождшая Претерпевшаго нас ради на древе Крестнем распятие, умоли Его благость, еже страдание Его всегда памятовати, волю же Его Божественную творити и благ Небесных наследники быти.
Владычице Всеблагая, умоли Сладчайшаго Сына Твоего и Господа, рукописание грех наших на Кресте пригвоздившаго, да сподобит нас достойно одесную Его стати и глас благий Его слышати, егда приидет во славе Своей.

Песнь 3

Ирмос: Твоя песнословцы, Богородице, Живый и Независтный Источниче, лик себе совокупльшия, духовно утверди, в Божественней Твоей славе венцев славы сподоби.

Во образе невесты явилася еси во сне, Богородице, обретшему икону Твою иерею Даниилу, лице Твое на иконе омыти водою повелевающи, и сия, яко врачевство богоданное, во исцеление недужным явися.

В скорбех многих и гонениих скончати жизнь временную обретшему икону Твою иерею судила еси: да, яко злато, в горниле скорбей очистився, достоин явится блаженнаго в вечности упокоения.

Омраченных нас грехи многими, о Мати Божия, просвети и на стезю спасительную покаяния направи, отверзи очи наша душевная, якоже очи телесная слепой жене и слепому отроку пред иконою Твоею отверзла еси, да узрим свет спасения и имя Твое прославим святое во веки.

Страстей нечистых беснование обуревает нас, Госпоже Всемилостивая, и иныя Помощницы, разве Тебе, Всеблагая, не имамы, от сего душегубительнаго беснования избави нас, якоже многая беснуемыя от насилия вражия пред иконою Твоею свободила еси, яко Всесильная.

Седален, глас 4

Яко воистину Божественное украшение Церкви и залог милости Твоей к христоименитым людем икона Твоя, Богородице Дево, показася: всяк бо, с верою к ней приходяй, в недузех исцеление, в скорбех утешение, в бедах вспоможение от Тебе скоро приемлет, Всемилостива бо сущи, милости Твоея источник в чудотворнем образе Твоем нам зде являеши, да славим имя Твое преблагословенное во веки.

Слава, и ныне, той же.

Песнь 4

Ирмос: Седяй в Славе на Престоле Божества во облаце легце, прииде Иисус Пребожественный Нетленною Дланию и спасе зовущия: слава, Христе, силе Твоей.

Единаго возлюбити Христа сподоби нас, Владычице, и Ему присно угождати Сама научи нас, Всеблагая, якоже болящую Евфимию, во сне той явльшися, ко храму Твоему приити наставила еси и в нем исцеление недугом просити.

Житие непорочное на земли совершити помози нам, Преблагословенная Дево, и от разслабления греховнаго рукою Твоею державною свободи нас, якоже зело разслабленнаго Моисея пред иконою Твоею исцелила еси преславно.

Ты, о Благодатная, в милостивом явлении чудотворнаго Твоего образа страну нашу благодатно посетила еси и ныне чудотвореньми, от него бываемыми, нас посещаеши, ихже множество исчести невозможно, но, елико мощно, сия благодарне во славу Твою исповедуем.

Благочестно отвсюду, о Богомати, к чудотворней иконе Твоей притекающия и усердно покланяющияся милостей Твоих и щедрот не лишаеши, от бед сия спасающи, от недуг избавляющи, духи лукавыя от них прогоняющи, утешение же и здравие всем подающи, яко Всеблагая.

Песнь 5

Ирмос: Ужасошася всяческая о Божественней славе Твоей: Ты бо, Неискусобрачная Дево, имела еси во утробе над всеми Бога и родила еси Безлетнаго Сына, всем воспевающим Тя мир подавающая.

К Твоей, Дево, прибегаем благости и очи сердец наших к Тебе, Чистая, возводим: не презри воздыханий наших молитвенных, но буди нам покров и Помощница в День судный.

Едина всем еси Предстательница, Богомати Владычице: услыши убо наша моления, пред чудотворным образом Твоим днесь приносимая, и сподоби нас в будущем веце узрети Тя купно с Сыном Твоим, на облацех во славе грядущим, и глас Божественный Его слышати, призывающий в Царство Небесное.

Земля Российская явлением чудотворнаго Твоего образа, Владычице, освятися, и град малый велик и знаемь по благодати Твоей во всех концех явися: в нем бо драгоценное сокровище блюдется - Твоя целебная икона, залог сый Твоего к нам благоволения.

Лютыми помышлении от лукавых враг стужаемых нас не остави погибнути до конца, Богородительнице: трепещут бо силы Твоея дуси тьмы и боятся имене Твоего, якоже многажды у иконы Твоея чудотворныя сия изъявишася. Ихже злодейства и нас избави, упование на Тя возложивших.

Песнь 6

Ирмос: Божественное сие и всечестное совершающе празднество, Богомудрии, Богоматере, приидите, руками восплещим, от Нея рождшагося Бога славим.

Освящение, здравие и спасение душам и телесем нашим, Мати Божия, от святыя Твоея иконы подаеши, ейже благочестно покланяемся и усты и сердцем благоговейно сию целуем, Твоя чудеса и неисчетную милость к христианскому роду присно славяще.

Кое благодарение принесем Ти, Богородице, яко в последняя лета таковаго дара сподобила еси нас, даровавши нам многоцелебную Твою икону? Тем убо, о Всеблагая, о таковей неизреченней милости достойно благодарити Тя Сама нас научи.

Боголепное явление Пречистыя иконы Твоея, Владычице, новое явление Божия благодати, Православной Церкви присущей, в посрамление ересей и расколов показася и яко новое утешение свыше всем православным и верным ея сыном подается.

Мати Божия милосердая, милости Твоея двери отверзи нам, озари нас светом Божественныя благодати Твоея и от мысленных волков соблюди нас невредимых, в Православии нерушимом сподобивши нас благоугождати Сыну Твоему и Богу и приити живота конец благий.

Кондак, глас 8

Притецем, вернии, к благодатному милостей и щедрот источнику- чудотворному Пречистыя Девы образу: сей бо нам свыше даровася, душам и телесем во спасение, емуже покланяющеся с любовию, возопием к Богородице: о Всепетая Мати, о Царице Всемилостивая, покрый и соблюди нас от всякаго зла Твоим к Богу Матерним предстательством.

Икос

Преславное явление иконы Твоея, Богородице, радости исполни сердца верных сынов Православныя Церкве: царие бо и святители о сем возликоваша и вси людие утешения Небеснаго исполнишася, яко в последняя наша времена таковый дар Божия благодати России свыше дарован бысть Твоим благопромышлением, Владычице. Молим убо Твою благость, умильно к чудотворному Твоему образу припадающе: спасай всех нас от всякаго зла Твоим к Богу Матерним предстательством.

Песнь 7

Ирмос: Не послужиша твари Богомудрии паче Создавшаго, но, огненное прещение мужески поправше, радовахуся, поюще: препетый отцев Господь и Бог, благословен еси.

Вдовиц заступление и сирот Покровительнице, Владычице Пречистая, некия умирающия матере молитву о чадех ея услышала еси и паче надеяния сиротствующия дщери ея благоустроила еси, яже славити навыкоша милость Твою по вся дни живота своего.

Извещение от Тебе, Богородице, благочестивая императрица Елисавета приимши, сиротствующия две отроковицы под кров своего попечения восприят, Твою же икону честную зело возлюби и новый храм вместо ветхаго от щедрот своих царских благолепно сооруди.

Известная верных еси Помощница и всяких благ Подательница, Пречистая Дево, иконою бо Твоею чудотворною неисчетныя милости просящим подаеши и вся спасаеши, иже Тебе верно вопиют от души: помилуй и спаси нас, Владычице.

Мати Божия Всеблагая, милосердых щедрот Твоих не лиши нас, обнищавших во гресех, и от челюстей мысленнаго волка исхити души наша, да не погибнем до конца, но приносим присно плоды покаяния Богу.

Песнь 8

Ирмос: Отроки благочестивыя в пещи Рождество Богородичо спасло есть; тогда убо образуемое, ныне же действуемое, вселенную всю воздвизает пети Тебе: Господа пойте, дела, и превозносите Его во вся веки.

О, преславных чудес Твоих, Владычице, и многаго Твоего к человеком сострадания: единым бо прикосновением к иконе Твоей немощныя врачуеши и издалече, в сониих и видениих, к ней требующих Твоего заступления призываеши.

Вода освященная и елей от лампады иконы Твоея святыя недуги неисцельныя, Богородице Дево, врачуют и оныя с верою приемлющим во исцеление и спасение бывают; сего ради Тя, Целительницу, ублажаем и чудеса Твоя, от иконы Твоея явленная и присноявляемая, славим.

Воспети пречистаго образа Твоего явление сподоби нас, Владычице, и пений наших хвалебных, Тебе от усердия возносимых днесь, не презри, но приими, Всепетая, молитвы раб Твоих и подаждь нам в нуждах и бедах помощь Твою державную и Твоего заступления благодать.

Днесь радости исполнила еси нас, Богородице, явивши нам икону Твою святую дивно, на нюже взирающе и с любовию ей покланяющеся, Тебе сице вопием: Мати Божия, спаси град и страну явлением иконы Твоея прославленныя и вся ны помилуй, яко милосердая Предстательница.

Песнь 9

Ирмос: Всяк земнородный да взыграется, Духом просвещаемь, да торжествует же Безплотных умов естество, почитающее священное торжество Богоматере, и да вопиет: радуйся, Всеблаженная Богородице, Чистая Приснодево.

Явление предивныя иконы Твоея, Мати Божия, славословим радостно: сия бо, в былии травном светом Божественным сияющая, явися и чудес множество сотвори, яко воистину Твоего к нам благоволения залог Богодарованный.

Яко звезда светозарная, икона Твоя, Пресвятая Богородице Дево, явлением своим Церковь Российскую благодатно озари: лучи бо чудес испущает и верныя души к славословию Бога, всельшагося в Тя, приводит, яко Тобою падшему человечеству благодеющаго.

Единаго от Троицы нетленно рождши, Богородительнице, Матернее к Нему дерзновение имаши: слышит бо молитву Твою Сын Твой и Бог и милостивно к прошению Твоему приклоняется, Егоже не престай молити за род христианский, присно в песнех Тя славящий.

Приими наша хвалебныя гласы, Владычице, и пение смиренное не отвергни, но, яко Сын некогда Твой две лепте вдовицы прият, тако и наше славословие благоугодно да будет пред Тобою. Слава Тебе, Богородице Дево, иконою Твоею честною преславная чудеса творищей, слава Тебе.

Светилен, глас 4

Пречистаго образа Твоего явление, Мати Божия, празднуем светло, ибо в нем Твоих чудотворений величество познаем и Твоих щедрот множество приемлем: милуеши бо и щедриши чтущия Тя и от бед спасаеши уповающия на Тя, Богородице Всепетая и Неискусобрачная.

Молитва Пресвятой Богородице перед Ея иконой, именуемой "Ахтырская"

О Преблагословенная и Многомилостивая Владычице мира! Се мы грешнии на святый образ Твой взирающе и на нем Тя в скорби и сострадании распятому за нас Христу Спасителю предстоящу видяще, усердно молим Тя известную о нас к Сыну Твоему молитвенницу: не остави нас в день испытания и скорби, но во искушениих и напастех нам бываемых огради нас всечестным покровом Твоим от враг видимых и невидимых и даждь нам силу, во еже всесовершенную и благую волю Творца и мира Владыки творити. Зриши бо, милостивая Заступнице наша, колико грехам всяческим подвержени есмы: не токмо бо волею согрешаем, но и неволею в многоразличныя прегрешения впадаем. Сего ради к Тебе державней устроительнице спасения христианскаго прибегаем и умиленно вопием: ум наш познанием Божественныя истины просвети, сердце наше теплотою христианския любви и спасительных желаний согревай, волю же нашу в нелицемерном заповедей Господних исполнении утверди. Ей, Госпоже Премилостивая, приникни с высоты небесныя к воздыханием и молитве нас грешных: исцели болезни недужных, умири сердца озлобленных, даждь терпение страждущим, внуши страх Божий обидящим, укрепи гонимыя за правду, сироты и вдовы защити, подаждь утешение плачущим, испроси прощение кающимся, демонскую же бурю страстей во грешных душах утиши и в сердцах чтущих Тя Христову кротость и любовь вкорени и духом милосердия и сострадания сия утверди: отпадшыя же от веры еретики и отступники к познанию истины направи и уста нечестивых, хулящих Святую Церковь и веру православную поносящих загради. Отшедшим от жития сего отцем и братиям и сестрам нашим, о Мати Божия, прощение грехов и предначатие блаженства вечнаго испроси. Егда же и нашея кончины час приближится, тогда убо, о Владычице, приими душу нашу и в сонме праведных сию упокой, идеже лици Ангел и святых угодник немолчно славословят державу и милость Отца и Сына и Святаго Духа и Твое матернее о нас предстательство и заступление, ныне и присно, и во веки веков. Аминь.

Ахтырская икона Божией Матери